Opinia gości w internecie – co powinni wiedzieć właściciele i menadżerowie lokali gastronomicznych
Marketing internetowy jest bardzo ważny w działaniach każdej branży, nie inaczej jest w biznesach gastronomicznych. Te jednak, szczególnie bardzo narażone są na tysiące opinii odwiedzających. Dzieje się tak z wielu powodów. Przede wszystkim dlatego, że jedzenie spełnia funkcję głodu, czy też pragnienia – jest więc podstawową piramidy potrzeb. Ludzie jak w żadnym innym aspekcie chętniej podzielą się więc opiniami, a najszczerzej wyrażają je w internecie. Ciekawym jest fakt, że to właśnie ta sfera nie może być zaniedbana przez biznesy. Bez znaczenia, czy są to małe, czy duże firmy. Najważniejsze jest, by odpowiadały na ewentualne wątpliwości i rozwiewały negatywne wrażenie. Szczególnie warto dbać o opinię w internecie, ponieważ:
- Zawsze może znaleźć się osoba, która w łatwy sposób nam zaszkodzi. Gastronomia to sfera w której bardzo dużą uwagę skupia się wokół higieny i traktowania gości.oddłużanie chwilówek jednolite tło drukarskie https://booklet.pl/pomoc/spady-drukarskie-oraz-marginesy-bezpieczenstwa Spady drukarskie ora
Wystarczy nieuwaga i gorszy dzień, a uparty klient może zrobić nam bardzo negatywną opinię. Oczywiście nie zawsze są to działania nieumyślne;
- W nawiązaniu do punktu pierwszego – najważniejsze jest, aby unikać sytuacji nieuczciwych. Nie ma nic gorszego niż niezdrowe pogrywanie z konkurencją, co może odbijać się tym samym. Obecnie na rynku istnieje wiele szemranych firm, które w istocie zajmują się generowaniem tzw. czarnego PR, który jak nic podobnie – wpływa strasznie negatywnie na działania każdego biznesu;
- O opinię klientów, czy też gości trzeba dbać nie tylko w sposób oferowania maksymalnie dobrej obsługi, produktów, potraw i napojów. Należy także pamiętać, by pozostawać z nimi w stałym kontakcie – odpowiadać na zapytania, umożliwiać rezerwację z poziomu online itd.;
- Opinia krążąca w internecie jest niestety obecnie bardzo wiarygodna. Wszystko dlatego, że wyrażają ją użytkownicy, którzy są podpisani imieniem, nazwiskiem lub chociażby nickiem. Fakt, że nie muszą być oni realni, a nawet nie musieli odwiedzić naszego lokalu jest tu najmniej istotny.
.
Kategorie artykułów
Polecane artykuły
Styl romański
Romański styl architektoniczny, potocznie określany też mianem architektury z klocków, charakteryzuje się wyraźną prostotą, zwłaszcza pod względem sposobu tworzenia brył kładających się na budowlę. Są to więc przede wszystkim ostrosłupy, graniastosłupy przestrzenne, a także elementy walca. Znaczący
Błędy architektoniczne amatorów – czego unikać i się wystrzegać
Architektura to bardzo rozległa kategoria, na którą składa się wiele innych, mniejszych. Nie jest ograniczona, wszystko się ze sobą łączy. Może zajmować się krajobrazem, budynkami, czy wnętrzami. Nieważne jednak o jaką kategorię nie zahaczymy – wszystkie te zyskują stale na popularności prostych lu