Kampania „A Day Without News” ma poprawić bezpieczeństwo reporterów wojennych

Rosnąca lawinowo liczba korespondentów wojennych, którzy giną w miejscach konfliktów zbrojnych, budzi solidarność całego środowiska dziennikarskiego. Praca korespondenta wojennego jest wyjątkowa niebezpieczna. Od 1992 r.
w różnych zakątkach świata w miejscach objętymi działaniami zbrojnymi zginęło ponad tysiąc pracowników mediów. Zginęli w trakcie wykonywania swoich obowiązków – relacjonowania przebiegu wojen. Każda śmierć reportera porusza całe środowisko dziennikarskie.
W lutym 2013 r. dziennikarze, fotoreporterzy i wydawcy zainaugurowali kampanię „A Day Without News”, aby podkreślić ryzyko, jakie ich koledzy muszą podjąć w miejscach, gdzie toczy się wojna. Kampania ma trzy główne cele.
Pierwszy to zwiększenie uwagi na rosnącą liczbę zmordowanych i rannych dziennikarzy podczas ich pracy na terenach objętych konfliktami zbrojnymi. Drugi – badanie i zbieranie dowodów na poparcie ściganych przestępstw na obszarze konfliktu. Trzeci cel to opracowanie publicznej dyplomacji, instytucjonalnego i prawnego planu walki ze zbrodniami wojennymi.
Najważniejszym celem kampanii jest jednak przede wszystkim ścisła współpraca z organizacjami takimi jak: Komitet Ochrony Dziennikarzy, Reporterzy Bez Granic, Human Rights Watch.
Przeczytaj również: Czym jest metoda All on 6 i jakie są jej zalety?
Przeczytaj również: Jak przygotować się do zdjęcia pantomograficznego?
Przeczytaj również: Jakie są najnowsze trendy w zabiegach na twarz?
Kategorie artykułów
Polecane artykuły

Kariera zagraniczna w sporcie
Rozwijanie kariery często budzi w nas skojarzenia z działalnością prowadzoną w zakresie prac biurowych. Owszem, zdarza się również, że kariera zagraniczna w pewien sposób objawia się w eksporcie produkowanych przez siebie dóbr za granicę. akcesoria.omijanie-korkow.com.pl https://www.staplesadvanta

Czy nawigacja w komórce jest dokładna?
Coraz częściej korzystamy z nawigacji, którą mamy w swoich telefonach komórkowych. To dlatego, że cały czas mamy je przy sobie, a więc możemy z nich skorzystać nawet wtedy, kiedy pierwotnie nie planowaliśmy podczas jazdy uruchamiać nawigacji, a dodatkowo jeszcze możemy ich używać również podczas sp